Cathedral

Nu är den snart här, Cathedral's sista platta "The last spire". En epok för mig iallafall tackar för sig med vad som alla gånger kommer älskas. För mig kommer lyssnandet på nya/sista given vara en jobbig tid, jag kommer må dåligt, jag kommer le, jag kommer analysera varje ton. Jag kommer gråta alla gånger men framför allt kommer den få mig att minnas. Minnas alla gånger framför stereon med Lee Dorrians texter och hans röst som fyllde rummet med dimma och mörker. Minnas känslan när en ny Cathedral skiva släpptes. Cathedral är ett viktigt band för mig och trots att nu kistan spikas igen så kommer dom leva vidare hos mig. Varje dag. Tack för all underbar musik. Jag älskar er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0