Svar på massa mail!!

Ja, jag vet att inläggen kommer väldigt sällan. Nej, jag har ej lagt ner bloggen. Jag har helt enkelt för jävla mycket nu att göra. Jobb, familj, hem + andra projekt tar för mycket tid ifrån tid jag ej har. Det är mycket jobb med Master, deras fanclub och att boka spelningar. Det är mycket plattor att lyssna igenom som ligger här hemma och väntar....tror det är ca 80 olyssnade skivor som ligger i högen. Det är bandy med sonen och massa annat. Som sagt, tiden räcker ej till. Jag är tacksam för alla mail och jag kommer att bli bättre på inlägg. I promise. Medans ni väntar kan ni digga Acephalix's käftsmäll som kom 2012. Minns ej namnet på aset just nu men något med Master(hehe) heter den. Mums så bra. Puzzzzar

roghafvy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0