Autopsy - Born undead

Har ni sett denna nu???


Autopsy vet ni nu vid detta laget är ett av mina absoluta favoritband. Därför skrek mitt huvud av upphetsning när jag fick göra en intervju med Eric Cutler och då snackade vi om den osläppta dvdn som vi fans väntat på i ......hur jävla många år som helst!!!

Nu är den här och jag har nog kollat genom den 15 ggr redan. Dokumentären är outstanding där intervjuer varvas med bandets reflektioner. Fans och andra band öser beröm och kärlek över Autopsy, precis som det ska göras!
Live materialet är toppnotch och här finns alla låtar man kan önska sig.

5 timmar Autopsy är jävla underbart och detta är ett måste för alla som kan och gillar deathmetal. Årets säkraste köp mina vänner!!!

HAIL AUTOPSY!!!!!!!


R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0