Arga läsare??

Ja inte arga..arga utan mer avundsjuka. Det ligger skivor här hemma många vill ha sina vantar på. Nya Kiss plattan...bookleten är riktigt snygg. Enslaved - Ritter tex. Men kan säga att spänningen är noll numera då man inte får den där väntan feelingen.
Men jag klagar ej, det är kul att få höra material av band. Frank Mullen i Suffocation skickade två låtar ifrån deras kommande skiva. Det va tungt, galet tungt och riktigt bra. Deras "Blood oath" höll inte måttet riktigt enligt mig. Den kommer släppas tidigt 2013. Något jag inte vill höra innan släpp är nya Darkthrone. Där ska min förväntan vara på galet topp.
Som sagt, det är kul att få skivor och få höra nytt material tidigt men det kommer med ett pris att betala. Lyxproblem säger vissa nu men musiknördar vet hur viktig förväntan känslan är!!!
Nu blir det kaffe och mer Autopsy!!!

puzz
Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0