Anders Iwers

gick igenom tre låtar idag med mig ifrån kommande plattan "Scarred people" med Tiamat.
Titel låten och två till fick jag hans reflektioner över och jag kan säga att jag tycker det känns mörkare än förut.
Förra skivan (här ska namnet på skivan stå som jag ej minns) va en i mitt tycke en ganska tråkig historia.
Nu har jag ju inte lyssnat igenom den så mycket som krävs så egentligen ska jag hålla käften men det är ju inte jag så....

Nya låtarna känns mer energifyllda och det känns mörkare, mer hotfyllt.

Nu ska ni inte ta det precis på orden för det låter ju Tiamat. Johans sång är lika underbar som alltid och bandets musik går ej ta miste på.
Som sagt jag är inget Tiamat fan men detta va bra.
Bara omslaget är ju annars värt pengarna....




...Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0