Snart så kommer avhandlingen på det lilla ...

Snart så kommer avhandlingen på det lilla projektet jag fått hjälp med. Ville få tankar och upplevelser ifrån en musiksjäl som satts i en ny sits. Skickade 2 skivor till en kille jag ej känner. En polare till min bror fick 2 skivor utanför hans normala område och jag kan säga att det inte va dom mest bekväma 2 skivor han fick bita tag i. Allt detta för att upplevelser och intryck är A och O i musik tycker jag. Han antog utmaningen och hans tycke och tankar kommer på bloggen inom kort. Ska bli svin intressant detta. Som sagt så är det jävligt utmanande skivor han fick och då han ej är så hemma inom området i brutal death metal/progressiv black metal så kommer detta bli kul. Återkommer om detta inom kort. Men skulle redan nu rikta ett tack till Holma. Tack för att du tog dig tid till detta och hoppas vi snart hookar upp med massa öl och Cannibal Corpse på stereon. Tack som fan dude......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0