Lars-Göran, en kompis och oftast likatycka...

Lars-Göran, en kompis och oftast likatyckande som jag skrev idag på Unleashed Facebook sida hur mycket han diggar nya skivan "Odalheim". En skiva jag lyssnat på en del. Den är råare och snabbare än förra katastrofala "As yggdrasil trembles", en skiva jag tycker är så jävla dålig att jag inte ens kan titta på omslaget. Jag hittade den begagnad för 40kr och vart svinglad tills jag lyssnade på skiten. Fruktansvärt dålig. Därför så vill jag verkligen känna som Lars-göran. Jag vill digga Unleashed, jag älskar "Where no life dwells""Shadows in the deep och "Across the open sea". Därefter tar det stopp tycker jag. Bandet har blixtrat till ibland men inte mycket mer. Jag är ingen bakåtsträvare som bara diggar dom första skivorna med band men med Unleashed har det vart svårt. Jag kommer ge "Odalheim" mer chanser men jag tror att förra skitskivan gav mig en för dålig smak i munnen för att vara opartisk här. För den platsar in på dom 5 sämsta skivorna jag absolut någonsin hört. Men jag älskar när musikälskare skriver som Lars-göran gjorde. Fram för mer sånt. Nu blir det öl....igen. Skål på er och heja Sävehof !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0