Jag skäms så in i helvete !!!!!!!! På väge...

Jag skäms så in i helvete !!!!!!!! På vägen hem ifrån sonens innebandyträning så kom Bandit rock på när jag bytte cd. Då hade Bandit rock lyssnarna röstat fram sina favoritlåtar och vilket band låg 1a????? Jo Volbeat...detta är vad dom sk rockers diggar idag. Detta tråkiga upprepande danska jävla poprockband !!! Jag menar låten som lirades sönder förra sommaren låter ju likadant som denna...och den före den. Kom igen nu och vakna lite. Er musik måste ju för fan vara lite mer än en pumpande gitarr, trummor och en dansk i ett röstläge?? Jag skäms..jag skäms som fan för den generationen av idioter där ute. Jag menar inte att ni ska digga den musiken jag gillar för alla gillar olika. Jag menar bara att ni måste väl för fan ha lite koll och inte bara lyssna till vad som spelas mest eller vilken refräng som ska skrikas på nästa fest?? Eller kanske jag bara har helt fel här? Jag kanske ska hålla käften och bara låta er förfalla ibland poprock och massproducerad metal. Jag kanske ska hålla käften då jag är en krävande musiknörd som vill ha kvalitet iställer för hits och ska låta er ha er lilla rockersförening ifred ?? Nej jag tror inte det, jag är för stolt i mitt musikintresse och jag mår fysiskt illa när jag ser hur jävla mycket hjärndöd musik ni sväljer Jag kan inte hålla käften, jag är ledsen om jag trampar någon på tårna för jag kan...kan verkligen inte hålla käften. Vi syns och hörs där ute, jag är den tatuerade killen i Autopsy tshirt som tänker låta dig vara ifred så länge som du inte spelar band som Volbeat, Sabaton, Danko Jones och allt annat skit som radion idag spelar i närheten av mig....... Vi syns dudes. (Ni som tänker på hur jag överlevde bilfärden? Jo, Tool cdn åkte på jävligt fort) peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0