Jag älskar Marcus Jach!!!! Vem är det tänk...

Jag älskar Marcus Jach!!!! Vem är det tänker ni och är Roger gay?? Nej Mackan jobbar på Mediamarkt Bäckebols skivavdelning och förutom att vara en go gubbe så är han jävligt service minded och tar hand om en nörd som mig. Inga frågor e dumma frågor och han kollar upp och beställer. Han kanske ångrar att han gav mig sitt nr ibland (vilket är förståligt) då frågorna är många men det döljer han bra isåfall. Gå in och gilla Mediamarkt bäckebols skivavdelning på Facebook där nyheter och annat postas. Nu blire vin och Nasum. Skål på er där ute.......


Kommentarer
Postat av: Marcus Jach

Nu blir jag ju generad, men klart man gör allt för att kunder skall vara nöjda.

sedan för att söka upp sidan på FB så söker man: Media Markt Bäckebols Skivavdelning



=)

du e go rogga

2012-05-11 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0