Detta är min bror gott folk. Han är ett st...

mms_img12017 (MMS)

Detta är min bror gott folk. Han är ett stort rövhål !!!! Varför det då? Är han snyggare än mig? Har han mer pengar än mig? Har han större snopp och ny bil? Svaret är ja på alla frågorna men det är ej det rätta svaret nu. Jo han är med goda vänner i Stockholm och ska se Ozzy with friends. Han är en av alla som köpte biljett till Black Sabbath och blev dragen vid näsan när det sket sig.....men vad gör det, han dricker ju uppenbarligen öl och han ska ju få se Ozzy....Slash....Zakk Wylde och andra lira metal så därför mina vänner är min bror ett rövhål. Jag önskar dock han och dom jag känner dig en trevlig kväll. Jag kommer finnas i min soffa.....en folköl i näven och en trött blick i ögonen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0