Följande skivor har jag fått skickade till...

Följande skivor har jag fått skickade till mig och alla är sålda eller så har jag gett bort dom då dom va pissdåliga, här är alltså svaret på mailen ni skickat, här är det sämsta hitills i år :::: Nya Rage skivan "21".....tråkig platt skithistoria, kan funka för folk som inte begär något alls av sin musik. :::::::: Thåströms nya.....fy fan va han är tråkig, samma skiva om och om igen. Sen det faktum att jag kräks av hans jävla röst gör ju inget bättre. ::::::::: Imperial state electric......en poprock historia, diggar ni Hellacopters popen så kommer ni gilla detta med men för mig så är detta platt och skitdåligt. ::::::::: Lillian Axe - XI: the days.....fattar inte vrf denna popskivan skickades till mig, SKIT !!!! :::::::: Primal rock rebellion.......låter som ett rockigt klädmärke för bebisar och musiken låter inte bättre den. ::::::: Epica......kräktes och skrattade, kräktes och skrattade. ::::::: Mustaschs nya skiva......en polerad tråkig skiva ifrån Göteborgsbandet, inte helt skitdålig men väldigt väldigt tråkig.::::::: Nya Van halen......förväntningarna va skyhöga och så kom denna plattan, tur man har "Fair warning att lyssna på. ::::::: Corrosion of conformity.......vilken seg ointressant historia. :::::: Freedom calls nya........hahahahaahhahahahahaha hjärndött hahahahahaha. :::::::: Eluveitie - Helvetios.........japp helvetios vilket jävla skit, för människor som nöjer sig med vad som helst med lite folkmusik inblandat i det......piss. Där har ni lite av skiten jag tvingats (det är visserligen självvalt ) lyssna på men kom nu ihåg att detta är mitt tycke, alla gillar olika genrar och band och man har olika syn på musiken. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0