En kärleksförklaring!!

Vab dagen har spenderats att ta hand om dottern men också att beställa om skivor med det bästa thrash bandet som finns. Skivorna har jag redan men då jag hatar slitna skivor och sönderfestade booklets så köper jag om dom. Jag pratar om tyska Sodom. Bandet som bara släppt bra skivor. Alla är inte 100% superbra men alla är fyllda av kvalitetsthrash och känsla. Sodom är som Slayer, dom har vart trogna mot thrashen på hela resan. Därför har Sodom alltid betytt hur mycket som helst för mig. När Kreator blev sega och tråkiga efter "Coma of souls" så tog Sodom över helt och jag följer dom troget. Favorit platta är omöjligt att välja men "In the sign of evil", "Obsessed by cruelty" slår allt. "Persecution mania" är också brutalt bra. Som sagt, inget i Sodoms diskografi är dåligt och dom levererar alltid. Synd bara att dom aldrig fått det där stora genombrottet som dom är så väl förtjänta av. Sodom är thrash för mig. Jag älskar dom. Peace....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0