Det finns underbara människor. Jag mailade...

Det finns underbara människor. Jag mailade Karl Sanders i Nile och frågade om det fanns möjlighet att träffas när han kommer till Göteborg med Kreator och Morbid Angel i .........december tror jag det va nu (I suck) och om han kunde signa mina Nile skivor som den nörden jag är. Svaret jag fick gjorde mig tårögd. " Visst fan ska vi ses Roger, du är inbjuden som min gäst. VIP pass och hänga med Nile blir det alltså. Jag dog lite när jag läste detta eller det är fel sak att säga men att glädjebomben sprängdes är helt rätt uttryckt. Det bevisar bara att man behöver ej vara svin bara för att man lirar i band utan att man kan va nice och glädja sina fans som är dom som gör att ni kan lira er musik. Tack igen Karl, du gjorde hela min helg....min vecka som kommer. Tack


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att vara VIP gäst :D

2012-07-08 @ 21:17:27
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0