Jag älskar alla mail jag får ang mitt blog...

Jag älskar alla mail jag får ang mitt bloggande. Det e mycket kärlek men också mail ifrån folk som tycker att jag snackar skit o har fel. Älskar dom mailen för då får man möjlighet att reflektera och tänka till men ibland är det riktiga tomtar som skriver. Folk som jämnför band som verkligen inte har NÅGOT gemensamt. Eller alla som vill utmana en i musikkunnande....haha den e bäst. Har aldrig sagt att jag kan allt hehe. Finns folk som vill ha tips på vart man köper skivor. Finns dom som vill ha länkar på sidor. Får ca 10 mail om dagen om bloggen, ibland mer, ibland mindre men jag älskar varje mail och jag svara på allt.....utom dumheterna...PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0