Fått mail idag ifrån Sebastian. Kul som fa...

Fått mail idag ifrån Sebastian. Kul som fan. Du frågar vilka band/musiker som är mina favoriter? Det är omöjligt att svara på, jag hittar ständigt ny favoritmusik och det pendlar mella genrar men det finns en massa band/musiker som alltid finns med mig och som jag återkommer till. Det är en jävla lista men du frågade ju Sebbe så here goes : Darkthrone, Meshuggah, Kiss, AC/DC, Autopsy, Tom waits, Napalm death, Cannibal corpse, Kraftwerk, Miles davis, Asphyx, Death, Neurosis, Wu tang clan, Patti smith, Stevie wonder, Black sabbath, King crimson, Rush, Moloken, Bathory, Deathspell omega, Brutal truth, Converge, Dillinger escape plan, Rainbow, Dio, Crass, Cathedral, Deep purple, Thin lizzy, Enslaved, Frank zappa, Gang starr, Electric wizard, Iron maiden, Slayer, Dying fetus, Wolves in the throne room, Opeth, The who, Radiohead, The Roots, Venom, Sodom, Tool, Talking heads, Immolation, Master, Led zeppelin, Morbid angel, Katharsis, ICP, Mayhem, Nile, Jimi hendrix.......bla... Jag orkar fan inte mer och det finns säkert shit jag glömt men här är en större del av det jag alltid återvänder till. Men det kan skifta hehe......ha det bra Sebastian och tack för att du läser min blogg. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0