Dokumentär om Thåström på g och jag bryr m...

Dokumentär om Thåström på g och jag bryr mig så jävla lite att jag nästan är medvetslös. Mer överskattad jävel finns bara att hitta i hjärndöda skitbandet Kent Men svenska folket diggar det...vad som än släpps...hur lika plattorna än låter och hur mycket låtarna liknar varann.....det säger en del om er och jag tror att alla svenska skitartister ni gillar gnuggar sina händer och skrattar....tom Kent måste ju se att dom tjänar pengar på samma platta om igen. Men e inte förvånad, då den genomsnittlige svenska musiklyssnaren inte behöver bli utmanad och överaskad av sin musik så ser det ut så här. Kan jag sjunga med? Check. Kan jag tralla med? Check. Låter det likadant som förra skivan så jag inte blir förvånad och störd i mitt bakgrundslyssnande? Check........då är allt som förut och jag kan lyssna på min favoritmusik. Idioter !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0