2009 förändrades hela mitt musikliv. Hela ...

20120121_194415 (MMS)

2009 förändrades hela mitt musikliv. Hela den musikvärld jag byggt upp fick jag plocka ner......ingen fara dock. Den blev bara bättre efter detta år. I Close up magazine läste jag om detta band. Det jag läste väckte mitt intresse och när jag satte på den medföljande soundcheck cdn där bandet fanns mer så visste jag direkt att jag inte skulle va densamma mer. Musiken som strömmade igenom mig va allt jag någonsin letat efter Musiken gjorde mig hel. Känslan som jag fick är helt otrolig. Jag letade reda på bandets myspace och fick tag i grabbarna i bandet. Ni vet vilket band jag snackar om. Umeås Moloken..... Den kärlek jag har för bandet är otrolig och det finns inget där ute som får mig att känna mig så bra som Moloken. Sen 2009 har jag jobbat o gjort vad jag kan och hinner med för bandet. Jag gör vad som helst för dessa killar och jag räknar dom som mina vänner. Moloken förändrade mitt liv 2009 och jag älskar och tackar dom för det varje dag.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0