Ni som INTE gillade Morbid Angel - Illud d...

20120229_140605 (MMS)

Ni som INTE gillade Morbid Angel - Illud divinum insanus kommer verkligen INTE gilla remixplattan på den bespottade skivan. Kaskadspyor kan vara nära ifall du hatade Illud......för här är det uppfuckade, skruvade, trasiga remixer som trängs på denna dubbelcd. Lite över 150 minuter av elektroniska hädelser ( för att citera ett Morbid angel fan som jag pratade med igår ). Jag däremot gillar remixer, ibland blir det fel som fan men att få andra musikers syn på andras låtar kan bli hur underbart som helst. Ett sätt att casha in, sant men samtidigt så får man ibland helt ny musik. Som sagt, jag gillade Morbid angels bespottade skiva som kom förra året efter ett gäng lyssningar och jag diggar denna remix cd. Släpp det faktum att det är MA och lyssna på det med öppna sinnen och för vad det är dvs en svinbra experimentell skiva. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0