Efter en dag av Ghamorean, Skrillex, Watai...

Efter en dag av Ghamorean, Skrillex, Watain och Miles davis så återkommer man som alltid till.....Autopsy. Men så är dom ju typ bäst med hehe......kan svara på Eriks fråga direkt här och nu. Erik : Vart är dom längre inläggen med alla länkar och flera bilder i samma inlägg ? Roger : Tja Erik, kul att du mailade.....så här är det dude...min data har rasat och jag gör allt via mobilen numera. Jag är ingen teknik nörd och jag är ganska lat med så jag orkar oftast inte sätta mig in i allt men inläggen ser ut som dom gör pga att jag inte vet/kan hur man bifogar bilder och länkar när jag gör inläggen på mobilen. Man kan ju lära sig.....men som sagt....finns mycket annat att göra med.....som att lyssna på musik....peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0