Det va väldigt va folk blev arga på mitt i...

Det va väldigt va folk blev arga på mitt inlägg om Nicke Andersson haha. Har fått 78 mail om detta nu och jag ska göra ett par saker klara. 1. Jag gillar Nicke, killen är ett geni och han kan verkligen sitt jobb. 2. Detta är mitt tycke....läs det igen...DETTA ÄR MITT TYCKE....jag säger inte till folk va dom ska tycka utan folk får gilla precis vad dom vill. 3. Jag gillar inte pop rocken ( det är la detta som folk inte gillar, att tuffa rock killar får sin musik kallad pop men sorry, hur mycket ni vänder på ISE's musik är det pop rock ) som ISE gör, samma pop rock som genomsyrade dom sista Hellacopters plattorna. 4. Henrik, jag gillar inte att bli hotad. Jag gillar speciellt inte att bli hotad av en som uppenbarligen behöver all hjälp han kan få för att fungera som en normal människa. Sahlgrenska psykavdelning har nr : 031 - 342 08 30, ring dit och få hjälp min vän. 5. Jag är inte här för att vara bekväm. Jag skriver mitt tycke och jag skriver vad jag vill. Gillar jag något så kommer jag skriva om det, hatar jag något så är det samma shit. Jag viker mig inte för någon och gillar ni inte det så läs inte....det är så enkelt. Sluta läs om ni blir så förbannade. 6. Puss på er !!!!! Peace / rogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0