Alla stora metal forum rapporterar om Dave...

Alla stora metal forum rapporterar om Dave mustaines idiot uttalande. Så jag gör samma här, efter att som hjärndöd kristen så snackade Dave att giftermål mellan homosexuella är fel. Detta enligt hans bibel och alla ni som kan tänka vet ju att det är en påhittad bok (då tidens superhjälte serietidning) och att den motsäger sig ca 4875 ggr. Sen gick han ut och snackade om en svart kvinna. Dave är en briljant gitarrist och Megadeth har gjort 4 bra skivor men lite hjärna får man ha. Killen måste tänka innan han snackar. När jag påtalat om hans skitsnack så har jag fel dock......enligt vissa som kan allt. Forumen har inte vart pålitliga och folk som gömmer sig bakom sin rasism (jag är inte rasist men......) och sin homofobi ( bibeln säger att detta är fel....) säger att man ska va försiktig med vad man säger. Detta är självklart fega as som inte vågar ta en diskussion men som allra mest INTE VÅGAR VARA OBEKVÄMA utan gömmer sig. Kristna har fel i det mest och jag vägrar att hålla käften då folk snackar skit. Att vara emot giftermål mellan homosexuella är idioti. Detta är 2012 och folk har väl för fan vaknat nu???? Sen den andra saken då.....rasism är det mest sjuka som finns i samhället. Att idioter snackar ner och hatar folk med annan hudfärg är så hjärndött att det finns inga argument som kan få någon normal på andra tankar. Så ni som håller med Dave mustaine eller vill hålla käften för ni är fega jävlar......ni kan hålla er skit för er själva och sitta i era hålor och hetsa varandra. Bara ni håller er borta ifrån tänkande människor. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0