Svar på frågor!!

Tack för 2552 läsare igår. Ni är faaan bäst!!! Svar på en del frågor nu då : 1. Kommentar fältet kommer öppnas upp så fort all spam och rasistinlägg avtar. Tänker inte ha sånt skit på min blogg. Sånt hör hemma på Sabatons hemsida eller SDs. ## 2. Jag kommer publicera årets bästa skiva inom kort, kul att läsa era mail om gissningar. En del har rätt.... ## 3. Ja, jag följer årets julkalender. Med två barn är det svårt att ej göra det. ## 4. Game of thrones utan tvekan. Jag älskar den serien. ## 5. Chuck D i Public enemy vore coolt att träffa. Inte någon större lust nu dock då besvikelsen över Karl Sanders ligger färskt i minnet. ## 6. Darkthrone är väl den skivan jag ser fram emot mest just nu. 25 Februari släpps den. ## 7. Jag kommer ifrån Kalmar men bor sen 14 år i Göteborg och kommer aldrig att lämna denna stad. Gbg for life!!! ## Där va en del svar på frågor som mailats. Nu blir det kaffe och lite Ella fitzgerald. pppppeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0