Slam!!!!!

Yes!! Inne i en underbar slam death metal period. Det mest gutturala hårda man kan hitta är bara bra nog. Diggat hela dagen och även om man har en del i genren så ramlar det in två nya plattor efter jul (tack freddan). Ett av dom som är underbara Cephalotripsy.




Denna skiva har jag suktat efter ett bra tag nu och äntligen så får jag hålla i den. Två köp måste avhandlas efter jul. Första är Abominable Putridity's platta ifrån detta år. Jag kommer ej skriva ut några titlar på några skivor för vad dom heter minns jag ej + att titlarna är långa i många fall.




Den andra är Putrid Pile's nya, även den ifrån 2012.




Men här är lite skivor i genren som jag tycker är bra som fan. Dessa har avnjutits idag till städning, bloggning, packning och julastök.






















Ovan finns bla två skivor med underbara Abysmal torment ifrån Malta. Andra band är : Devourment, Guttural secrete, Condemned, Guttural engorgement, Colonize the rotting, Disfigured, Cerebral incubation och Visceral Disgorge. Bara ut och leta upp dessa nu. Spelas högt!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0