Puteraeon

Puteraeon lirade i Alingsås igår, på Fabriken som nu stänger. Det va deras avslutningsafton. Jag missade ju självklart detta pga sjuk dotter och det suger som fan. Jag sa till mig själv att jag aldrig skulle missa Puteraeon live när dom spelar live i närheten av Göteborg efter deras totala överkörning av mig på Truckstop den 26 okt men det gick så där att hålla det. Va jag dock kan se fram emot är att det filmades med sju kameror igår för en ny video. Det filmades även i Ålborg när bandet va där och det kommer att filmas i Berlin nästa vecka. Allt för videon till en fantastisk låt ifrån senaste alstret. Då det ej är officiellt vilken låt det är håller jag käften men jävlar va bra det här kommer bli. Ni måste ha detta bands skivor alltså, hård jävla övermäktig death metal som är såå bra!! Köp "The esoteric order" och "Cult cthulhu" och bara njut. Om ni inte gillar att beställa över nätet eller nån annan anledning är en mes så kontakta mig så fixar jag kontakten med bandet och köper plattor till er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0