Årets bästa skiva 2012 : Master "The new elite"

Många har gissat på denna och självklart är Master's "The new elite" årets bästa skiva!! En uppvisning i låtskriveri och texter med knivskarpa riff som sitter som en skön käftsmäll. Pauls texter är i världsklass och han tar sig an samhället och allt det galna som går att hitta där på ett käftigt och smart sätt. D takten sitter hela tiden och kittlar min punknerv och hela skivan ger en allt man kan önska sig när det gäller hur death/thrash ska levereras 2012. Jag personligen trodde att det skulle bli svårt att toppa suveräna "The human machine" ifrån 2010 men där slog dom mig på käften än en gång. The new elite är Masters bästa skiva enligt mig efter suveräna "Collection of souls" men att jämföra Master 1993 med Master 2012 är fel, Master idag är ett annat band där aggressiviteten och produktionerna är mer framträdande tack vare teknologin. Många gamla rävar som lever fastspikade i den gamla skolan missar därför Master anno 2012. Det är en skam och jag jobbar därför dygnet runt för att sprida ordet om Master. Tack Paul, Alex and Zdenek för denna uppvisning i hur metal ska spelas. Tack så jävla mycket!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0