Abhorrence

Finland slår sig fram på min lista över favoritland när det gäller musik. Hooded menace ligger på min årsbästalista och det finns hur mycket bra band som helst därifrån, både aktiva och band som lagt av. Abhorrence är ett av dom bästa band som finland producerat enligt mig. Deras råa death metal har lirats flitigt via youtube då jag ej fått tag i någon skiva med dom än. Det är nu fixat men det är inte det viktiga här. Abhorrence lirar primitiv aggressiv death av gamla skolan och detta är ett band som influerat mängder av band. Demo + ep är det bandet hann släppa innan kistlocket stängdes men allt finns samlat på underbara "Completly vulgar", detta är death metal som måste uppmärksammas och älskas!!! Digga och köp!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0