Svar på frågor!!

1.Vad tycker du om nya Testament plattan Roggan? (dr.rock)
Jag tycker Testament än en gång släppt en bra platta, en bra metal skiva dvs för jag kallar ej det som Testament lirar nu för tiden för thrash. Plattan är bra men samtidigt tråkig. Inget som höjde mina ögonbryn över alltså. Men å andra sidan har aldrig Testament varit något favoritband så....
2. Varför har bloggen vart dåligt uppdaterad? (emelie)
Jo för blogg.se har ju gjort om och sms inlägg funkar ej än + att jag haft fullt upp med massa saker privat.
3. Favoritmusik just nu? (deathrope)
Saxon!!!! Plockat fram hela Saxon samlingen och diggar alla plattor fram o tillbaka. Saxon är fan helt galet bra.
4. Årets bästa plattan hitills och den sämsta? (andersgranath)
Coolt efternamn hehe. Vart ett underbart skivår och kommit så mycket men sämst utan tvekan är Sabatons rasistverk. Denna hjärndöda musik passar bara idioter och vissa andra as som jag kommer/vill slå på käften!!! En annan besvikelse som jag egentligen inte hade någon förväntan på är nya Kreator. Tyskarna har vart skit enligt mig sen 1990 och jag vill väl att dom ska rycka upp sig men inte då. Tråkigt och oengagerat. Bäst då....svårt men jag säger Nile - At the gate of sethu, Spawn of possession - Incurso och High on fire - De vermis mysteriis. Bubblare är Pallbearer, Cannibal corpse, Cattle decapitation, Six feet under, Dying Fetus, Burzum, Malfeitor och Blood Mortized.

Det va dom frågorna jag hann med nu, nu blir det mer kaffe och Master.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0