Säger bara .......KNIVDERBY !!!!!!!!! Nya ...

Säger bara .......KNIVDERBY !!!!!!!!! Nya plattan är en jävla käftsmäll. Aggressivt och med ett stort fuck you till alla. Ingen kompromiss här inte. Känsla och ilska blandat med ett jävlaranamma. Deras förra skivor har inget av detta enligt mig. Gått igenom det dom släppt innan och det va inget för mig. Men nya skivan "Upponervända kors" är som en orgasm. Ett svinbra monument över hur bra svensk musik med svenska texter kan vara. Jag är i extas över detta. Tack till Knivderby för att ni visar mig att det finns dom som kan hantera detta med svenska texter. Tack för att ni gjort denna skiva. Tack för musiken på denna skivan. Tack.....tack..tack. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0