Knegat färdigt för denna helgen. Repugnant...

Knegat färdigt för denna helgen. Repugnant lirar mig hem i regnet och mail ifrån Tyskland idag gör mig glad. Kommer ramla in mycket skivor ifrån ett visst bolag därifrån. Gött som fan. Spanska Graveyard är ett gäng mina ögon och öron diggar som fan nu. Ett band som sneglar som fan på den svenska death metal scenen anno 1990 och drar influenser ifrån band som Dismember och Carnage. Ett band som förtjänar support då dom gör detta förbannat bra och med en massa kuk och känsla. Skitigt, tungt och brutalt som fan. Checka dom genast och handla nya epn. 79kr på Sound Pollution.....nästan gratis ju för sån kvalitets döds. Hail Spain och hail att jag snart får duscha efter jobbet. Mår även dåligt efter dom 6 Mc chicken Jr jag nyss drog i mig.....bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0