Nu kommer recensionerna in på Metallica/Lo...

Nu kommer recensionerna in på Metallica/Lou reed projektet och det skrivs som jag trodde. Den bästa recensionen lyder typ : Metallica har hittat ett sätt att stoppa nedladdning!! För efter att jag hört detta så kommer jag inte köpa plattan och jag kommer inte slösa tid att ens ladda ner det. Är Metallica så mäktiga att inte ens producenten vågar säga till bandet "detta funkar ej, det va en dålig ide". Lou reeds sång passar inte till det tråkiga gitarrspelet. Detta såg bra ut på pappret men det funkar inte. Som jag trodde, Metallica suger nuförtiden och Lou reed har aldrig imponerat på mig. En mix som bara kunde misslyckas. Blää.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0