Dagens skörd


Med kaffet i muggen så är det första jag gör på morgonen är att kolla mina mail. Teknisk sett det 3dje då jag gått upp, satt på kaffet och sen mailen men fuck that......det är alltid kul att läsa mail, allra helst sen det trillar in en hel del sen bloggen gått upp i läsare :-)

Får mail om : att folk gillar det man gör, att det är för hård musik jag skriver och rekommenderar, band att skriva om, skivor att skriva om, band som vill att man ska lyssna på deras demo, reklam, penisförstorning, band news, olika postorder företag som säljer skivor osv.........

Det jag vill säga här och nu är som det står på bloggen, jag skriver om det jag gillar, saker jag tycker är viktiga. Finns massa plattor jag lyssnat på som är skit men jag gillar inte att thrasha folk (bara bandet Kent för det är hjärndöd musik ) så svaret på frågan varför det inte finns så mycket recensioner på bloggen där jag skriver om skit skivor är att jag inte gillar att såra någon(bara dom i Kent).

Det kommer komma mer såna recensioner men många.

Svaret om att det är för mycket "hård" musik på bloggen är för att jag mest gillar vad vissa kallar för hård musik hehe.

Sen när det gäller alla rekommendationer om band och plattor så kan jag än en gång säga att det många gillar nuförtiden, vad jag kallar "Bandit Rock Musik" inte kommer få ett enda ord här på bloggen.

Jag hatar den musiken, tycker inte om kommersiell metal.......vilka band menar jag?

In flames
Sabaton
Dead by april
Soilwork
Sonic Syndicate
Volbeat

osv osv......kommer inte på fler nu och det har säkert kommit mer skit som man inte känner till då jag spyr då jag hör Bandit Rock.

Älskar att band vill skicka demos, plattor, jag välkomnar allt och kommer skriva om det som skickas.

Vill ni ha tag i mig är min mailadress : [email protected]

Det va väl allt just nu....

Peace
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0