Behemoth


Det viktigaste tillfrisknande jag vart med om i musik världen stod Behemoth´s Nergal för.

När nyheten kom att Nergal drabbats av Leukemi så stannade min värld upp, att denna underbara musiker, denna fantastiske textförfattare och denna urtrevliga killen skulle drabbas av något så jävla hemskt som leukemi va helt jävla galet i min bok.

Behemoth stannade självklart upp och med hjälp av fans och vänner så blev Nergal frisk.
Är ingen doktor så vet ej hur allt funkar men han är idag vad jag vet helt frisk.

När denna nyheten om hans tillfrisknande så firade jag faktiskt här hemma, det blev en whiskey eller 5 till hans ära.....jag vart helt jävla till mig av lycka.

Behemoth har verkligen vart ett stort favoritband för mig hur länge som helst och dom blir bara bättre för varje år. Deras 2009 års platta "Evangelion" uppföljaren till Apostasy är hur jävla mäktig som helst.

Dom släppte även den fetaste dvdboxen, "Evangelia heretika" 2010 som verkligen rekommenderar till alla.

Skälet till detta kärleksfulla inlägg är att Behemoth jobbat på en ny video för " Lucifer" ifrån Evangelion. Alla deras videos är helt jävla fantastiska, dom är så vackra och så välgjorda.

Här kan ni se The making of the Lucifer video

Videon släpps senare i September, kommer posta den 8 minuter långa videon här direkt.

Peace

Roger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0