Hail!Hornet


Hail!Hornet, bandet som skakat om min värld. Sludge metal ifrån amerikanska södern. Skitig bourbon stinkande metal som spottas ut av gitarrer ifrån helvetet med en bas som får ens ådror att darra i armarna.

Svinbra är dessa gubbars senaste giv, "Disperse the curse" ifrån 2011.



Fick den skickad till mig mig förra veckan och plattan har gått på repeat sen dess(den och nya Wolves in the throne room). Jag älskar låtarna som får en att relatera skitiga amerikanska bönder som sitter i flanell skjortor med en flaska Jack daniels i handen.
Produktionen är rå och grov. Sången är full av ilska och frustration. Fan, denna platta har allt.......

Vill ni ha skitig metal, vill ni ha feta riff, vill ni ha bra låtar som har släng av rock n roll, thrash och en massa jävlaranamma......då är Hail!Hornet för er med. Kööööp!!!!!!

Skönaste käftsmällen på länge......




Myspace

Peace

Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0