Denna riff fest signerad Revocation ifrån ...

img00242-2011100 (MMS)

Denna riff fest signerad Revocation ifrån Boston, USA vart jag besviken på, en omtalad platta som spelat till sig en hel del bra kritik. Ok platta men verkligen inte mer. Sången e kanon då denna slags metal ofta har för mesig sång i mina ögon. Denna platta har målats upp som någon thrash fest i dom recensionerna jag läst och visst finns riffen där men...jag fann inte mycket kul på "Chaos of forms". Det va för mesigt och tråkigt för mig(nu ska den coola deathmetal snubben snacka igen) Ska ge plattan en del mer chanser men då inget fick min kuk att stå så kommer nog den inte lyckas nästa gång heller.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0