Ages


Jag trodde inte det va sant när jag hörde Ages, det va som att få vara med om något som ingen annan vart med om. Jag vart helt ställd efter lyssningen och hade svårt att beskriva för Andreas olander vad jag tyckte, Andreas bad mig kolla in hans andra band då vi haft lite kontakt mest ang hans andra band. Andreas är gitarrist i Volturyon till vardags.

Det jag fick höra va så jävla underbart bra, Ages spelar en fantastisk vacker Black metal. Tankar går till tidiga Enslaved, Dissection.....att nämna andra band här känns fel då detta är dubbelt så bra som det dom har gett ut.

Ages tog mig verkligen på sängen, vet ej hur jag ska beskriva detta egentligen utan det är bara att lyssna på det.

Här kan du lyssna på dom 3 låtarna Ages har ute just nu




Kommer komma fler inlägg om detta underbara band och mer info men nu är jag sen till sonen fotbollsträning.

Peace

Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0