Idiot mail !!!


Skrev detta inlägg häromdagen, .......detta är helt jävla otroligt...... och fick detta mail igårkväll.

Denna jävla idiot kan inte följt min blogg alls eller som jag tror så springer inte någon jävla häst i hans huvud.
Kommer citera hans mail så detta är inte mina ord. Vet ej ålder på detta as men han kan ej va vuxen.

"Hur kan du skriva om apor och deras musik, trodde du va en metalkille och sen läser man om blatte musik på din blogg"
Detta skriver Mattias i ett mail till mig, han syftar på min inlägg om Tech n9ne senaste platta.
Han fortsätter sen om Sverigedemokraterna och hur "blattar" förstör sverige.......troligtsvis så bor denna förvirrade människan i en liten håla där såna här tankar är väldigt vanliga, tro mig jag vet(kommer ifrån en sån håla)........

"Negrer kan inte göra musik och dom bör hålla sig till brott istället"...detta kommer senare i mailet!!!!...trodde först detta va ett skämt men det verkar vara på allvar.

Lilla hjärndöda Mattias, jag hoppas verkligen du läser detta, att du skriver detta mail till mig så bevisar du bara att du kan inte läst min blogg innan då jag verkligen inte är en metalkille bara, jag har vid flera tillfällen skrivit om den största musikern i världen : MILES DAVIS, och kan du något så vet du vem det är(jag betvivlar dock detta) och ve och fasa Mattias, han är svart !!!!!
Vi hade inte haft din metalmusik om det inte hade vart för "blattar och apor" som du kallar dom, du hade inte haft AC/DC som kan sitta och dricka öl till i din volvo med dina polare.....vi hade inte haft något av rock/metal banden om dessa underbara musiker inte hade funnits. Läs biografier om banden och kolla vad dom influerades av så ser du detta(för du kan väl läsa Mattias?)

Dom svartas blues är bara en del av allt som byggde upp den rock/metal du lyssnar på och jag finner det otroligt att du verkligen inte har någon som helst koll.
"hip hop är för negrer och vita ska inte lyssna på sånt skit" Sen när bestämmer en rasistisk jävla idiot vad folk ska lyssna på?? Musik har inget med hudfärg att göra och då jag inte ser hudfärg utan en människa så fattar jag noll vad din hjärndöda hjärna skriver.

Chuck berry har vart ALLAS inspiration när dom börjat spela rock och gissa Mattias vad han har för hud färg. Vill du läsa lite info om detta Mattias? TITTA HÄR och lugn det är på svenska.......

Jag hoppas detta är ett skämt men på mailets karaktär så tror jag inte det.
Är du en "blatte älskare" frågar du?
Tänker inte svara på det, fråga istället om jag älskar människor : Inte alla, finns idioter där ute men mina vänner gillar jag och jag ser inga färger där ute, bara goa gubbar/gummor som jag har turen att kalla mina vänner.
Om frågan är om jag älskar svarta musiker : JA !!!
Läs på om musiken Mattias och när du är klar med det så kan du försöka tänka om eller så sitter du kvar i din bubbla och skriver idiot mail. Du behöver inte läsa min blogg mer. Jag vill inte ha såna läsare och jag vill inte läsa din jävla skit.
Har redan gett dig publicitet iochmed att jag skriver om detta men jag trodde inte så hjärndöda människor som du fanns. Kanske naivt men då är jag naiv.....

Alla får ha sin åsikt men skölj inte din skit över mig, jag HATAR rasister....HATAR !!!!!!!

Läs på nu Mattias och håll sen andan tills du tänker normalt igen........

otroligt....
Roger


Kommentarer
Postat av: ASE

Alltid lika kul med bonnläppar som tror sig veta hur landet ligger. Det roliga är att, skulle de få som de ville med den nya ordningen så vore de dem första som skulle ställas upp mot väggen. Elitismen är till för dem som skjuter först och frågar sen.

2011-11-30 @ 14:15:27
Postat av: KimH

Muddy Waters!! Alla borde se filmen cadillac records, skön rulle

2011-11-30 @ 14:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0