Tisdag


Ännu en dag vid ekorrhjulet är avklarad. Sitter djupt nedsjunken i soffan, mina AKG hörlurar sitter perfekt på huvudet och det fylls med Autopsy´s nya platta, efter den blir det Carcass - Reek of putrefaction.

Har ni hört denna platta? Carcass menar jag, denna käftsmäll fylld med en produktion som gränsar till galenskap.......

Denna platta som ÄR Grindcore!!! Denna platta som gör att jag efter varje lyssning på den är helt galen av lycka!!
Ni måste lyssna på den.

Annars finns det andra helt jävla otippade saker som fyller mitt musikhuvud just nu.

Som det faktum att jag gillar Lady Gaga´s nya platta: Born this way.
Jag är även sjukt nyfiken på : Stockholmssyndromet.

Fick en kommentar av en läsare att hon ville ha längre inlägg, jag kommer försöka att skriva längre på sms inläggen men då man jobbar sjukt mycket så hinner man inte skriva så länge.

Men jag ska försöka bättra mig men kommer forfarande att skriva av mig, både korta o långa inlägg.

Peace
Rogggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0