MESHUGGAH!!! MESHUGGAH!!!!!


Fy fan vad dom är bra, Fy fan va dom är bäst. Meshuggah´s spelning på Metaltown igår va fantastisk.
Jag lovade mig själv en sak efter spelningen igår, jag ska ALDRIG i mån av tid, pengar och annat man inte kan rå över missa en spelning med Meshuggah.
Kommer dom till Göteborg eller vart som helst i sverige så ska jag gå.....
Den andra saken är att jag MÅSTE/SKA tatuera in Meshuggah´s logga. Jag måste, dom betyder så overkligt mycket för mig alltså.....

1. Frun och barnen
2. Familjen(den övriga...hit räknas även dom närmasta polarna)
3. Meshuggah
4. Öl

Ja något sånt där ser det ut, dom viktigaste sakerna jag vet.....

Ni som inte fattar Meshuggah för ja det är allt det handlar om tycker jag synd om, ni missar så otroligt mycket.

Tack till The Huggah boys för en galet bra spelning igår, ni gör mitt liv värt att leva.

Tack som fan

Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0