Hemsk helg!!


Norge har gett mig så jävla mycket, band som Darkthrone, Enslaved och Mayhem som jag älskar kommer därifrån + massa annan bra musik som jag lyssnar på. Alla som känner mig vet hur mycket Darkthrone betyder för mig, dom är mitt allt.

Många kompisar kommer därifrån och jag spenderar hur mycket tid som helst på att kolla bilder ifrån detta lands otroliga landskap. Naturen i Norge är så jävla vacker att det gör ont att kolla på bilderna ibland.

Det som hände i Oslo och på Utöja i helgen är så hemskt, så jävla hemskt. Detta fredliga folk som blir totalt våldtagna av en sjuk människa. En jävla nationalist/RASIST som i sitt sjuka huvud anser sig ha rätt att döda oskyldiga människor.
Oskyldiga unga människor som blir dödade urskinningslöst av ett jävla miffo.

Det har verkligen varit en hemsk skit helg. Jag lider med hela Norge.

Fy fan för denna värld

Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0