Bästa Death metal bandet !!





Jag har skrivit om dom innan men varje gång jag sätter på en platta med dom så kommer den otroliga kärleken till dom tillbaka. Jag snackar om troligen det bästa deathmetal bandet i världen : IMMOLATION

Detta band ifrån New york är så jävla bra. Jag älskar deras musik, en mörk dödsmetall utan dess like. Bandet har släppt 9 plattor och jag rekommenderar alla dessa skivor starkt. Musiken på deras alla plattor håller hög kvalitet och deras texter är urbra.



Nu kan man inte detta men om någon höll en pistol mot mitt huvud och jag va tvungen att välja en platta med Immolation så blir det 2002 Unholy cult, denna platta har allt jag vill ha av en deathmetal platta. En fantastisk produktion, tung och brutal som fan och svinbra låtar.



New york döds när den inte kan bli bättre.......mums.







Bara ett par av deras mästerverk......

Peace

Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0