Jag är otrogen, jag erkänner. Dom finns dä...

img00108-2011080 (MMS)

Jag är otrogen, jag erkänner. Dom finns där ute, alla frestelser och jag kan ej hålla fingrarna i styr. Jag vet att gräset inte är grönare på andra sidan men ändå är jag där. Men jag återkommer alltid till min största kärlek: Darkthrone. Trots sessioner med andra band så är det här jag vill va, med detta otroliga band. Darkthrone är jag på något sätt och deras musik talar till mig(hoppsan, akta dig där Roger så dom inte spärrar in dig), jag lever för detta band. Dom kommer alltid vara nummer 1, jag vet att många inte fattar vad jag menar men för er som har samma otroliga kärlek till ett band eller artist vet vad jag menar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0