Bästa där ute


Lyssna här

Ni kan inte säga något annat, Wu Tang Clan är utan tvekan det bästa man kan hitta i hiphop där ute.
Deras beats signerade av RZA är så jävla tunga och deras rhymes knäcker allt.

Jag har följt Wu tang sen min polare Petter spelade dom för mig 2001 tror jag att det va, jag är sen jag vet men ni vet vad dom säger: Bättre sent än aldrig hehe.

Jag älskar allt dom släpper sen har jag inte alla sidogrejor och allas soloplattor men en del av det håller samma klass som The clan´s plattor.

Senaste släppet Legendary weapons kom 2011 och är verkligen ett styrke besked. Svinbra låtar och texterna är som alltid av guld.



Wu tang clans hemsida

Som sagt, jag är ett stort hiphop fan och detta är det bästa där ute.

Peace

Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0