Stor svensk musiker


En av dom duktigaste musikerna vi har i detta land är Alexander Bard. Han är nyskapande och är inte rädd för att sticka ut hakan och ta ett par smällar. Han säger det många tänker o jag respekterar sådan människor oerhört mycket.

Hans musikskapande lyser med stor entusiasm och hans musik leder någonstans istället för all skit som släpps lös där ute. Han bygger låtar ur en musiknerds syn och hans musik kommer därför leva kvar då allt annat är bortglömt.

Är ingen jätte fan av BWO eller Army of lovers eller någon av hans andra band men jag vet när jag hör bra skapande och jag hör det varje gång jag hör Alexanders musik.

Roger

Kommentarer
Postat av: Jonas B

han har nytt band som redan är stora i öststater och typ Italien. Han vet även hur man ska använda media för att få ut sina alster. Använder nya medier, bloggar, twitter mm. Gravitas heter dom. Finns på spotten.

2011-04-27 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0