Skräp, skräp och mer jävla skräp!!!


Vem fan gillar Avenged Sevenfold? Kan någon berätta för mig det?? Eller ett band som Sonic Syndicate....är det metalheads som diggar detta??? Det betvivlar jag så berätta gärna vem. Det är inte metal och det är verkligen inte deathmetal som vissa kallar det, bara för att man MES growlar lite är det inte deathmetal......fan läs på lite!!!!!

Fick mail(det är alltid kul)om att skriva om dessa grupper och denna som jag kallar popgulligrock genre. Tompa, jag har full respekt för allas musiksmak(förutom om man gillar Kent) men nej, kommer inte skriva om dessa band.

Du skrev även att jag skulle lyssna igenom Dead By Aprils platta o ge mina synpunkter men där blir det nej igen Tompa.
Tror inte du skulle vilja läsa den recensionen, för jag SPYR jävla galla då jag hör det pojkbandet. Tycker det är hur dåligt som helst och jag tycker verkligen inte att "det är hur tungt som helst"

Tycker du Dead By April är tungt, då spelar vi inte i samma liga. Kolla in Electric wizard - Dopethrone om du vill uppleva tyngd.

Så där Tompa, där har du ditt svar(i bloggen som du ville ha det) och som sagt, du gillar din musik och jag gillar min så om jag har verkat snorkig i svaret så är det verkligen inte min mening.

Glad Påsk på dig och SKÅL!!!

Rohje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0