Close-up magazine recension!


Så här skriver Close up magazine´s Daniel Löfquist om nya Hate Eternal plattan :


På Phoenix amongst the ashes gör Hate Eternal vad jag kommit att förvänta mig vid det här laget : Kör återigen över all konkurrens med skoningslöst och ilsket övervåld.
Inget band levererar lika aggressivt och hatfyllt rens med ens i närheten av den precision och intensitet som Hate Eternal gör.
Oavsett vad andra grupper inom genren presterar hinner trion alltid ifatt dom och kör över dem.
Det är så snabbt, så multidimensionellt och komplext och så ofattbart brutal att jag stundtals glömmer bort att andas.
Femte plattan med Hate Eternal ger mig mer av det jag älskar med dem.
Att inte mycket har förändrats sedan sist beror enbart på svårigheten i att förbättra det som redan är nästan fullkomligt.

Där mina vänner har ni den, den troliga 1an på 2011 årsbästa lista.
Jag är i koma tills nästa vecka......jag väntar på att få uppleva världens bästa övervåld!!!!!


Roger(fredagsmysig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0