Nybörjare

Låg och tänkte igår när jag lagt mig, vad ska jag skriva här egentligen. Är detta en bra idé då min fru kommer se alla mina cd köp? Ja, det kan bli kul att få skriva av sig vad musiken betyder för mig kom jag fram till. Nu ska jag bara lära mig hur detta funkar så att alla länkar till myspace sidor, youtube och artiklar funkar. Så det kanske blir lite kaos i början så ni vet. Alla ni(om det nu kommer va ngn som läser detta)som kanske tror att denna blogg kommer bara handla om Metal har fel men då Metal dominerar mitt liv så kommer det bli en hel del. Köper mycket jazz och hiphop så det kommer handla om detta med. Även Deathmetal, ambient, postmetal, blackmetal, synth, electronica, rap, sludge, doom, independant, ja allt som jag gillar. Det kommer finnas länkar om obskyra band och kommer skriva om plattor som betyder mycket för mig. Vet ej hur ofta jag kommer kunna skriva, måste hinna med familjen med hehe men kommer skriva så ofta jag kan. Måste dock känna inspirationen med.


Roggaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: björn

hahaha

2009-10-29 @ 21:41:04
URL: http://www.myspace.com/ojsession

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0