Myspace

Jag har aldrig laddat ner någon musik, en polare till mig laddade ner Radiohead - Hail to the thief 2003 när den hade läckt ut. Jag kunde inte vänta helt enkelt men jag köpte plattan direkt när den släpptes sen. Tänker inte ha ett utlägg vad jag tycker om folk som laddar ner och alla deras ursäkter, tänker inte säga till folk vad dom ska o inte ska göra. Därimot vill jag skriva om Myspace, denna guldgruva för en nörd som mig. Alla band och då menar ALLA(nästan hehe) har myspace idag, både etablerade och osignade band och artister använder detta forum att visa upp sin musik. Man kan ju ha profiler där som privat personer med. Jag är på myspace flera gånger dagligen och jag har en profil där, en länk finns på bloggen. Hittar nya band dagligen och lyssnar in mig på nya släpp osv. Tycker ni ska kolla in myspace om ni nu inte hänger där redan. Fixa en profil där vetja och adda mig om ni vill. Här kan ni hitta myspace, sen är det bara att söka artister och band. Sök på Myspace då för det finns fler sök sätt. Detta va väl vad jag ville säga om detta så.......

Hörezzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0