Moloken

Vad fan har dom i vattnet uppåt i landet? Vad fan har dom i vattnet i Umeå? I luleå? Ja, i hela Norrland?? Fick hem nya Close up igår. Alltid lika efterlängtad och går igenom den maniskt. På sida 26 läser jag om ett band ifrån Umeå( självklart ) och ju mer jag läser desto mer intresserad blir jag. Läser Soundcheck vad alla tycker och läser recensionen på sida 57. Detta är alla gånger något för mig tänker jag men lugn nu Roger, du har blivit besviken förut när du haft denna tanke. Går ut o hugger hörlurarna och drar på cdn som följer med tidningen och höjer upp. Låten "Die fear will" börjar och jag är helt golvad. MOLOKEN ifrån Umeå golvar mig med en jävla gång. Skulle vilja beskriva hur det känns när denna ljudbild penetrerar min hjärna men det går inte, jag är stum. Ni MÅSTE kolla upp detta band, gå in här på deras myspace och stöd detta band. Dom är helt jävla fantastiska !!!!!!!

        

Dom låtarna jag hört är helt jävla otroliga och jag kommer så fort det går inhandla denna platta. Glad som fan att man än i dessa tider kan bli så här överaskad. FAAAN SÅ BRA !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0