Moloken 3

Efter lite mer kött på benen så vill jag få allt rätt, i förra inlägget om MOLOKEN så skrev jag om medlemmarna i detta ångande Umeå band som har förtrollat mig helt. Bandet startade som en trio med Kristoffer, Nicklas och Jakob. Det är dessa 3 som spelade in epn We all face the dark alone. Johan Öman kom med efter inspelningen. 3 veckor innan inspelningen av Our astral circle så bestämde sig Johan för att hoppa av bandet men skulle genomföra inspelningen av plattan. Nya gitarristen Patrik Ylmefors satt med i studion i Holmsund och blev officiellt medlem kort efter inspelningen. Men det är Johan som spelar på plattan. Så där, nu känns det bättre när man fått det rätt.

MOLOKEN består av:

Kristoffer Bäckström - Gitarr/sång
Nicklas Bäckström - Bas/sång
Patrik Ylmefors - Gitarr
Jakob Burstedt - Trummor

Köp detta mästerverk nuuuuu, beställningar kan göras här. Hugg en tshirt och köp plattorna. Stöd svensk musik när den är som allra bäst. Och när ni har plattan i handen så gör mig en tjänst, sätt på låt nr 9, den magnefika 11"12. Detta är 12:23 min av ren konst.

                

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0